Over Petra's WarenhuisContactAccount

Bezorgen

Ja, bestellingen boven een bedrag van € 50,- worden gratis bezorgd. Onder dit bedrag betaal je € 3,95 verzendkosten.

Bij een PostNL-punt laat je je pakket bezorgen zodat je het op kan halen wanneer het jou uitkomt.

Wanneer het totale bestelbedrag van je bestelling boven de € 19,- (excl. bezorgkosten) uitkomt, leveren we je bestelling gratis af bij een PostNL-punt. Voor bestellingen onder de € 19,- zijn de bezorgkosten hiervoor € 5,95.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket kan ophalen bij het PostNL-punt?

Nadat je bestelling vanuit ons is verzonden, is het pakket in de meeste gevallen de volgende dag bij het PostNL-punt op te halen. Je krijgt een e-mail of sms als je bestelling klaar ligt in de bij het afhaalpunt.

Waar vind ik het dichtstbijzijnde PostNL-punt?

Met de locatiewijzer vind je ieder PostNL-punt in Nederland. Bij jou in de buurt, of wat verder weg.

Hoe lang wordt mijn pakket bewaard bij een PostNL-punt?

Een pakket wordt 1 week bij het PostNL-punt bewaart. Daarna gaat het pakket retour naar de verzender.

Een PostNL-punt heeft slechts een beperkte ruimte om pakketten op te slaan. vandaar dat deze afspraak tussen PostNL en de shops is gemaakt.

Wat moet ik meenemen als ik een pakket ga ophalen bij een PostNL-punt?

Als je je pakket op komt halen, moet je een geldig legitimatiebewijs bij je hebben (geen kopie).

Kan iemand anders mijn pakje ophalen bij een PostNL-punt?

Geen tijd om zelf je pakket op te halen? Het is mogelijk om het door iemand anders te laten ophalen. Leeftijd maakt niet uit. Er zijn wel punten waar je rekening mee moet houden.

Degene die jouw pakket ophaalt:

  • Neemt zijn geldige legitimatiebewijs mee (geen kopie).
  • Moet jouw adres kunnen opgeven.

Heb je een briefje in de brievenbus ontvangen omdat je niet thuis was? Geef deze dan mee.

Kan ik mijn bestelling volgen met track & trace?

Zodra je bestelling door ons verstuurd is kun je de bestelling volgen met de track & trace code die van ons in de mail hebt ontvangen. Deze heb je nodig om je zending te volgen via: track & trace.

Kan ik de keuze voor een PostNL-punt aanpassen nadat de bestelling is verzonden?

Nee, dat is niet mogelijk

Kan ik mijn bestelling ook terugsturen via een PostNL-punt?

Ja gebruik hiervoor het retourlabel wat je van ons bij je bestelling hebt ontvangen.

Je kun iedere bestelling gratis afhalen in onze winkel.

Zie onze contactpagina voor de openingstijden en ons adres.

Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel, ontvang je hiervan een bevestiging per mail.

Je bestelling wordt bezorgd door één van onze verzendpartners PostNL of DHL.

Ja we leveren ook in België en Duitsland. Mocht je in een ander land je bestelling bezorgt willen hebben, neem dan gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.

Ja iedere bestelling wordt in 1x verzonden. Het product met de langste levertijd bepaalt dus wanneer je bestelling verstuurd wordt.

Mocht je niet thuis zijn tijdens de bezorging dat levert de bezorger je pakket bij het dichtstbijzijnde PostNL of DHL afhaalpunt af of bij je buren.

Klik hier voor alle PostNL afhaalpunten bij jou in de buurt. 

Klik hier voor alle DHL afhaalpunten bij jou in de buurt.

Neem hiervoor contact met ons op.

Hiervoor krijg je e-mail met een track&trace code. Ook kun je de zending makkelijk volgen via de PostNL app. 

Door op deze link te klikken ga je naar de track&trace pagina van PostNL

 

Door op de onderstaande link te klikken kun je de zending volgen wanneer deze via DHL is  verzonden.

Door op deze link te klikken ga je naar de track&trace pagina van DHL

© 2021 Petra's Warenhuis
Top chevron-down